Prekes galima grąžinti šiais būdais:
* OMNIVA, LP EXPRESS, DPD paštomatais - Kauno PM URMAS Pramonės pr. 16. Gavėjas - SPORT 4U. Kontaktinis tel +37062095684. Prašome į siuntą įdėti PVM sąskaitą faktūrą.
* per kurjerius - Draugystės g. 15B, Kaunas. Gavėjas - SPORT 4U. Kontaktinis tel +37062095684. Prašome į siuntą įdėti PVM sąskaitą faktūrą.
* prekes pristatyti į vieną iš Sport 4U parduotuvių, esančių PM URMAS ir PC MOLAS, Kaune arba PC MOLAS ir PC AKROPOLIS, Klaipėdoje bei PC OZAS, Vilniuje. Prašome su savimi turėti PVM sąskaitą faktūrą.
Grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nesutepta, nenuplėštos apsauginės plėvelės, sportiniai bateliai su originalia, nesugadinta pakuote), jos negali būti dėvėtos ar kitaip naudotos, turi būti Pirkėjo nesugadinta. Pastebime, kad atidaryta pakuotė neįvardijama kaip pažeidimas, jei buvo siekiama įsitinki, ar gauta prekė atitinka elektroninėje parduotuvėje nurodytą aprašymą bei pasimatuoti.
Prekių keitimo į kitą dydį, spalvą arba modelį atveju pakartotinas pristatymas yra nemokamas.
Jeigu keičiamų prekių kainos skiriasi, susidaręs skirtumas yra grąžinamas klientui arba turi būti primokėtas.
PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.
1. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, atsisakyti ne prekybos patalpose sudarytos sutarties pranešdamas apie sutarties atsisakymą Pardavėją el. paštu eshop@sport4u.lt .
2. Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo verslininkui dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes verslininkui.
3. Pirkėjas grąžinamas prekes turi grąžinti aukščiau nurodytais būdais. Grąžinamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
4. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Atidaryta pakuotė neįvardijama kaip pažeidimas, jei buvo siekiama įsitinki, ar gauta prekė atitinka elektroninėje parduotuvėje nurodytą aprašymą bei pasimatuoti.Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą.
5. Ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą, Pirkėjui yra grąžinami pinigai už grąžintas prekes (įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas). Pinigai grąžinami į tą pačią sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Pinigai yra grąžinami tik kai prekė yra pristatyta Pardavėjui ir patikrinta ar prekė nėra pažeista.
6. Jei Pirkėjas nori grąžinti nekokybišką prekę, pirmiausia Pirkėjas privalo kreiptis į pardavėją el.paštu eshop@sport4u.lt pridedant nekokybiškos prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą. Pirkėjas turės grąžinti prekę pardavėjo sąskaita. Gavus prekę, ne vėliau kaip per 14dienų nuo kreipimosi datos, Pardavėjas įsipareigoja pateikti rašytinį atsakymą. Gamyklinio defekto atveju yra taikoma 2 metų garantija.
7. Jei Pirkėjas nesutinka su prekės kokybės įvertinimu dėl gamyklinio defekto nustatymo, Pirkėjas gali teikti prašymą/skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai adresu: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvat.lt ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).
Iškilus klausimams, maloniai prašome kreiptis telefonu +37062095684 arba el.paštu eshop@sport4u.lt